Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Soraya's (+ familie) huis

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 5:07 pm

Soraya lag languit op de bank.
Eindelijk eens alleen thuis. Ze had de tv op een hard volume gezet en keek naar een van haar favoriete films.
Ze had een zak chips gepakt en een fles cola te pakken en hing gezellig op de bank.
Anders verveelde ze zich toch wel en nu had ze tenminste wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 5:10 pm

Leander liep wat rond. Hij had een leren jas en daar onder een simpel t-shirt aan. Hij zette zijn zonnenbril op omdat de zon fel in zijn ogen scheen. Hij keek even naar het huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 5:19 pm

Soraya keek naar buiten en zag Leander staan. Langzaam stond ze op en deed de deur open.
'Hee, Leander!' riep ze. 'Kom je ook gezellig film kijken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 5:22 pm

"euhm...mij ok"zei leander. Hij glimlachtte en liep naar Soraya. Hij keek even naar het huis. "welke film?"vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 6:17 pm

'Maakt niet uit.' zei Soraya. Ze gooide een stapel dvd's naar Leander toe. 'Zoek er maar eentje uit.' Ze deed de dvd die ze net keek uit de dvd-speler en zocht naar het hoesje.
Ze had een komedie gekeken en plofte nu neer op de bank. 'Dus welke wil je zien?'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 6:26 pm

Leander ving de stapel net op tijd "deze?" vroeg hij. Hij had er een uitgekozen. Een romantische komedie. Hij ging naast Soraya zitten. Hij boosde kort en gaf de dvd aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 6:29 pm

Soraya haalde haar schouders op en stopte de film in de dvd speler. Eigenlijk had ze die dvd nog nooit gekeken.
Waarschijnlijk was die van haar zus.
Ze pakte de afstandbediening en drukte op het play knopje. Ze gaf Leander een schaal met chips. 'Voor als je honger hebt.' grinnikte ze.

(je moet toch minimaal 2 regels posten ?)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimedo apr 16, 2009 6:32 pm

(het zijn minimaal 3 zinnen dacht ik xD)
"het was de eerste de beste"zei Leander die nog steeds rood zag. Hij glimlachtte en zette de chips op het tafeltje. Hij keek nar Soraya en hij keek weer even naar de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:00 pm

'Eigenlijk ken ik deze film niet.' bekende Soraya met een grijns. 'De film is van mijn zus. Ik wist niet eens dat ze hem had.'
Ze bekeek snel het hoesje. No reservations (das een romantische comedie xD) stond erop.
Ze haalde haar schouders op en leunde lui op de leuning van de bank.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:07 pm

(ken ik)
Leander keek naar Soraya. Hij schoof onopvallend dichter op naar Soraya. Hij bloosde weer en keek weer naar de tv.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:12 pm

(wie ben jij xD en kan ik jou kennen van Ws ?)

Soraya zag Leander in haar ooghoeken verschuiven, maar meer niet. Ze keek weer naar de film en ging even anders zitten, nou ja zitten eerder liggen.
Ze pakte een glas cola en schonk ook voor Leander in. 'Ik heb ook nog wel wat anders als je dat wilt?' vroeg ze beschaamd. Ze had zomaar wat voor hem ingeschonken. Zonder dat ze wat had gevraagd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:14 pm

(da kan xD)

"nee dat is goed" zei Leander. Hij glimlachtte en legde zijn hand even op dat van Soraya. "Je bent heel leuk weetje?"zei hij met een rood hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:18 pm

Soraya keek Leander verbaasd aan en glimlachte zenuwachtig.
'Dat zeg je ook alleen maar omdat ik nieuw ben. Ik ken bijna niemand en ben makkelijk in te palmen.' zei ze snel voordat ze weer naar de televisie keek maar haar wangen waren wel rood gekleurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:21 pm

"Ik voel wat voor je"zei leander en hij keek ook naar de tv. Hij zag nog roder dan daarnet. Hij glimlachtte kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:27 pm

Soraya zakte onderuit.
Dat was snel gegaan en ze voelde dat ze verlegen werd. Voelde zij wel wat ? Ze kende hem nog maar net. Ze besloot te zwijgen.
Wat moest ze hierop zeggen ?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:30 pm

Leander schoof weer op. "ik zal maar beter zwijgen"zei hij rustig. Hij keek weer naar de film en dronk wat van zijn cola.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:33 pm

'Ja het spijt me.' stotterde Soraya zachtjes. 'Ik weet .. het is ... het is nogal onverwacht'
Ze keek kort opzij en zuchtte.
'Ik weet niet of ik wel wat voel.' fluisterde ze heel zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:37 pm

"ok is voor mij ok"zei Leander. Hij keek naar het scherm. Hij lachtte even om iets grappigs en nam weer een slok van zijn cola. Hij leek dit niet niet erg te vinden maar als Soraya goed keek dan was er een traan zichtbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 4:39 pm

'Leander het spijt me echt.' zei Soraya ongemakkelijk. 'Maar ik ken je nog maar net een paar dagen.' Ze keek een beetje treurig vooruit.
'Het is gewoon. Ik wil mensen eerst leren kennen voordat ik een relatie begin.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 6:14 pm

"ok"zei Leanderr.Hij keek naar Soraya en trok de broekspijp van zijn ongevoelige been omhoog en liet een messteekwonde zien. "heb ik nooit gevoeld"zei hij. Hij glimlachtte flauwtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 6:23 pm

Soraya keek geschrokken naar zijn been.
'Hoe komt dat?!' vroeg ze geschrokken. Het zag er niet echt smakelijk uit en dat hij dat nooit gevoeld had, dat wist ze niet. Kon ze zich haast niet voorstellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 6:27 pm

"Een of andere idioot die dacht dat hij stoer was" zei Leander. Hij vloekte bij de gedachte aan Nathan. Hij deed zijn broekspijp weer naar beneden. "Ik ben meestal een rustig iemand "zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 9:45 pm

Soraya schudde haar hoofd.
'Sommige zijn ook niet lekker in hun hoofd.' mompelde Soraya nukkig. Van nature was ze geen persoon die snel boos werd of aan het vechten zou gaan al kon ze, als ze echt boos was, goed raak slaan.
'Ik ben over het algemeen ook rustiger.' zei Soraya. Even keek ze weer naar de film. 'Waarom koos je deze film uit ?' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 9:51 pm

"geen idee"zei Leander. "ik ben nu eenmaal voor romantische filmen en zeker als ik ermee kan lachen" zei hij. "ik ben ook een heel vrolijk en vriendelijk iemand". Hij glimlachtte "Ik ben ook iemand die niet erg snel verliefd wordt...". Hij zweeg even. Hij keek naar Soraya.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitimevr apr 17, 2009 10:01 pm

Soraya keek snel de andere kant op.
Misschien moest ze het proberen. Zij speelde immers eerst met hem. 'Toch niet. ' grinnikte ze toen zenuwachtig. Ze keek hem nu ook aan.
'Ik eigenlijk ook niet.' glimlachte ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Gesponsorde inhoud





Soraya's (+ familie) huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Soraya's (+ familie) huis   Soraya's (+ familie) huis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Soraya's (+ familie) huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Zac & familie
» Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim
» Deltastraat 11, Familie Spring [Ryuu]
» Avi's huis
» Kaylee's huis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten School :: Woonwijk-
Ga naar: