Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Aardrijkskunde les 1

Ga naar beneden 
+4
Leanderr
Soraya
Justin
Mvr. Rhodez
8 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 5:53 pm

Mayi hing een paar kaarten en posters op in het lokaal. Landschappen, kaarten van de wereld, van de platentektoniek enz.
Het was een 4e klas dus ze moesten al wat weten, maar toch. Het zag er al een stuk vrolijker uit en dat zou ze wel moeten doen. Aardrijkskunde was niet altijd een geliefd vak en vaak begrepen leerlingen vrij weinig over moessons en andere klimaat dingen.

Mayi ging in haar stoel zitten en bladerde een paar keer door het boek. Ah gezellig, De wereld. Wat een dun boekje! Mayi bladerde het door. Het eerste hoofdstuk ging over de wereld. Of eigenlijk wereld beeld. Migratie, welvaart, welzijn, bevolkingsgroei enz.
Dat was niet zo heel moeilijk. Klimaten waren moeilijker.
Langzaam bladerde ze het boek door en besloot de eerste vier paragrafen te behandelen. Niet al te moeilijk en je ging Amerika en Mexico met elkaar vergelijken. Dat was nog wel te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Justin

Justin


Aantal berichten : 70
Registration date : 28-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:00 pm

Justin kwam de klas binnenlopen. Hij was kennelijk als eerste en zocht links achteraan tussen twee muren een plekje. Hij schoof de stoel naar achter en ging zitten met een zucht. Hij gooide zijn boeken tas naast zich en opende deze hierna. Hij pakte wat aardrijkskunde en legde ze op tafel neer, hij opende zijn hoofdboek op de eerste bladzijde. Niet zozeer om iets te doen, maar dan was het maar open. Hij keek naar de juff. Mischien een aardige? Dat kan toch niet dacht hij bijzichzelf. Nouja, we zullen wel zien. Hij keek naast hem. Hij was benieuwd of er iemand naast hem kwam zitten. Zoja wie. Nouja dat was een zorg voor later, alleen zitten vond hij namelijk helemaal niet erg! Dan had je tenminste rust, wat zo nu en dan best fijn was om te hebben. Hij keek naar de deur om binnenkomende mensen te zien. Nadat hij het lokaal een keer had doorgeken, wat er best leuk uitzag voor een lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:25 pm

Soraya kwam gapend de klas binnen gelopen.
Ze had zich verslapen en had snel naar school gefietst. Haar wangen waren rood en ze hijgde nog een beetje na.
Ze keek om zich heen en zag een jongen, klaarblijkelijk in zijn eentje zitten.
Met een sierlijke zwaai gooide Soraya haar tas op het tafeltje naast de jongen en glimlachte. 'Hey.' zei ze met een vriendelijke glimlach.
Eigenlijk kende ze nog niet zoveel leerlingen, maar daar moest misschien maar verandering in komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:27 pm

Leander kwam uiteindelijk na 5min het lokaal binnen gelopen.Hij wreef even in zijn haar en ging ergens vanachter zitten.Hij haalde uit zijn tas zijn Aardrijkskunde en een pen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avi

Avi


Vrouw Aantal berichten : 84
Registration date : 13-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Alfred

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:32 pm

Avi stak nieuwsgierig haar hoofd binnen. Ja, dit moest klas 4A zijn. Voorzichtig stapte ze naar binnen en merkte dat er nog niet zoveel leerlingen aanwezig waren. Ze zocht een lege plek achteraan en nam daar plaats. Avi liet haar tas naast haar bank liggen en viste er handig haar boeken aardrijkskunde uit. Nieuwsgierig keek ze even rond. Ze kende hier nog niemand. Dat was ook niet zo verwonderlijk, dit was haar eerste dag.. haar eerste les, in het alfa college.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayro

Jayro


Man Aantal berichten : 75
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: Audrey

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:42 pm

Jayro kwam met een moe gezicht de klas binnenlopen, hij besloot naast Justin te zitten. Hij wachte met opzet niet op Audrey, die zal vast naast hem willen zitten. Een kleine zucht verliet Jayro bij de gedachte aan de confrontatie met Audrey. Hij had haar het hele weekend niet gezien en andersom natuurlijk, beide hadden helaas voor Jayro ook geen contact gezocht. De jongen keek richting Justin en gaf een kleine knik als begroeting ''Hey''.

Jayro keek het lokaal door, het meest opvallende was een nieuwe leerkracht, hij vond haar er best streng uitzien. De jongen pakte zijn boek en bladerde wat door de eerste paragrafen, Noord-Amerika, toch? Jeej, ook erg, ik ben echt slecht in topografie. Nogmaals zuchte Jayro, maar deze keer was het een dagelijkse zucht, hij was anders als de zucht van net.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:43 pm

Mayi keek op toen ze leerlingen binnen zag komen. Ze glimlachte de kinderen vriendelijk toe. Ze zou vanaf het begin af aan duidelijk zijn.
Te laat komen zonder geldige reden dulden ze niet. Dan had Mayi het wel over een kwartier te laat komen. Ze gaapte even kort en rekte zich uit.
Eens kijken hoe deze klas zou reageren. Ze veranderde continu van plan en nu was ze eerst van plan gewoon voor te stellen en wat namen te leren.
Misschien een aardrijkskundig spelletje. Ze zag het wel. Het maakte haar namelijk vrij weinig uit wat er de eerste les zou gaan gebeuren.
Ze stond op en schreef haar naam op het bord. Toen draaide ze zich om. Bijzonder lang was Mayi ook niet. Rond de 1.76 en elke jongen van de leeftijd die zij hadden kon een kop boven haar uitsteken.
Toch stond Mati haar mannetje. 'Beste leerlingen.' glimlachte ze. 'Ik ben Mayi Rhodez, aardrijkskunde lerares. Voordat we met mevrouw of juf gaan schreeuwen. Ik wil graag aangesproken worden met Mayi of met Mevrouw Rhodez. Geen juf of juffrouw want dan voel ik me toch zo oud.' grinnikte Mayi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leanderr

Leanderr


Aantal berichten : 82
Registration date : 05-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: tja...verliefd...

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:45 pm

Leander knikte als begroeting naar Avi.hij keek weer naar Mevr.Rhodez.Hij glimlachtte kort en bladerde in zijn boek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:47 pm

Alfred liep naar binnen en gaf zijn briefje af aan Mevr. Rhodez waarop stond dat hij net nieuw was en verdere informatie van zijn vroegere school:

Naam: Afred Fera
Leeftijd: 16 jaar
Bloedgroep: AB
Mogelijke rede van mogelijk telaat komen: Nieuw op Alfa College.
Vroegere School: Scheppers te België
Aardrijkskunde les 1 Handtekening


Alfred ging zonder iets te zeggen op het overige stoeltje achter in de klas zitten.
Hij legde zijn boeken op het tafeltje en keek naar Avi waar hij naast zat daarna keek hij naar de lerares of zij zijn briefje goedkeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Soraya

Soraya


Vrouw Aantal berichten : 56
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:50 pm

Soraya gaapte nogmaals en keek naar de kinderen die de klas binnen kwamen.
Er waren nog 3 mensen binnen gekomen. Een meisje en twee jongens. De lerares stelde zichzelf voor als Mayi Rhodez.
Soraya kon wel juichen. Geen formaliteit. Ze mocht de lerares bij haar voornaam noemen. Mayi. Niet al te moeilijk te onthouden vond Soraya.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.takeforum.com/andalas/
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:56 pm

Alfred bleef gewoon staren naar Mevr. Rhodez.
Ook al was ze redelijk klein ze viel wel mee, volgends haar uitstraling dan.
Alfred keek de klas rond en stiekem even naar zijn GSM daarna stopte hij hem rap weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avi

Avi


Vrouw Aantal berichten : 84
Registration date : 13-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Alfred

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 6:59 pm

Avi knikte even terug naar de jongen en richtte haar donkere ogen toen op Alfred die naast haar kwam zitten. Ze glimlachte zachtjes en begroetend en keek toen terug naar de leerares. Eigenlijk had ze totaal geen zin in les. Avi keek even nieuwsgierig rond in het lokaal. Eigenlijk wou ze veel liever deze nieuwe school verkennen in plaats van hier netjes te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 7:01 pm

Alfred deed zijn boek open en schreef een hele boel latijnse scheldwoorden op.
Die hij een voor een in zijn hoofd opzij.
Als de lerares het zou afnemen zou ze het toch niet kunnen lezen.
Alfred knikte naar Avi en dan weer naar de lerares.
Hij hielt wel van risicospel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audrey

Audrey


Aantal berichten : 85
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Jayro

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 8:13 pm

Audrey kwam de klas in lopen. Ze zag er uit alsof ze een paar dagen niet geslapen had. En dat was ook zo. Ze smeet haar tas op tafel en ging er aan zitten. Ze keek dan even rond, haar blik viel op Jayro. Die had ze ookal eventjes niet gezien. Ze had ook niet veel aan hem gedacht, haar hoofd zat bij haar zusje. Ze liet haar hoofd tegen de muur aan hangen en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimewo apr 15, 2009 11:53 pm

Mayi keek naar het nieuwe meisje dat binnen was gekomen. Ze zag er niet bijzonder goed uit maar negeerde het maar even.
Dat kwam later wel.
'Goed, zoals ik al zei ik ben Mayi Rhodez. Jullie nieuwe Aardrijkskunde lerares. Ik word alleen aangesproken met Mayi of mevrouw Rhodez.'
Ze zat relax op haar bureau en keek het groepje vrolijk aan.
'Aangezien wij elkaar niet kennen lijkt het me handig om gewoon het één of ander over jezelf te vertellen.' Ze keek de groep kort aan.
Mayi moest toch op één of andere manier de namen zien te leren.
'Goed ik begin wel. Mijn naam weten jullie. Verder ben ik 23 jaar oud. Euh .. heb huisdieren en woon op mezelf. Ik heb veel gereisd in de tussentijd. Van Indonesië tot Amerika. Ben ook nog van plan om naar Antarctica te gaan.'
Mayi glimlachte slechts.
'Ik moet ook jullie namen zien te leren. Ik wil deze les rustig beginnen. Een paar regels instellen maar eerst wil ik namen leren kennen. En vragen mag je altijd aan me stellen.'
Mayi glimlachte vriendelijk naar de kinderen.
'Ik deins voor weinig terug.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:31 pm

Alfred zag dat niemand antwoorde en nam dan zelf maar het woord.
Hij strekte zijn benen languit onder tafel en legde ze opelkander.
,, Ik ben Alfred Fera, ik kom uit België en heb daar Latijn gestudereed."
Hij keek even uit dat hij niet al te stoeferig overkwam.
,, Ik ben 16 jaar en word in januari 17, mijn hobbies zijn gitaar spelen en naar vrienden gaan."
Hij knikte naar de lerares om te zeggen dat hij uitgesproken was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:35 pm

Mayi glimlachte.
'Nou hartelijk bedankt Alfred.' zei Mayi met een vriendelijke toon. 'Zo moeilijk is het niet. Anders ga ik gewoon weer les geven als niemand anders wat te melden of te vragen heeft. Dan doe ik een namen rondje, schrijf je op zorg voor foto's en ga ze dan wel uit mijn hoofd leren.' Mayi haalde haar schouders op.
'Dan kunnen we gewoon verder gaan met de les. Dat is ook een optie, maar ik denk dat het dan minder leuk wordt. Alfred, ben je al eens op reis geweest naar het buitenland?' vroeg Mayi vriendelijk aan de jongen die net gesproken had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avi

Avi


Vrouw Aantal berichten : 84
Registration date : 13-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Alfred

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:36 pm

Avi luisterde naar Alfred en keek toen rond. Aangezien er weer een stilte viel besloot zij als volgende zichzelf voor te stellen.
'Nou, ik ben Avi. 16 jaar. Ben pas hierheen verhuisd met mijn moeder en eenjarige zusje. Voor de rest heb ik niet echt hobby's, behalve babysitten. Ik hou wel van dans, zingen en paardrijden.' Avi keek even omhoog, nadenkend of ze alles gezegd had en knikte toen kort. 'Dat was het zo'n beetje.' Daarna hoorde ze de vraag en keek naar Alfred.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:39 pm

,, Ik kom van België voor mijn studies beter te begrijpen heb ik heel Italië en Sicilië afgereist, Mayi." zei Alfred spontaan antwoordend tegen Mevr. Rhodez.
Weer knikte hij.
Onder tafel prikte hij met zijn potlood in zijn broek.
Met zijn andere hand zat hij te spelen met zijn ijzeren ketting die vast hing aan zijn spijkerbroek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:48 pm

'Ah ja, Italië met Rome. Prachtige stad.' glimlachte Mayi dromerig. Toen keek ze naar Avi, een meisje die zich had voorgesteld.
'Dank je wel, Avi. Het is leuk om jullie te ontmoeten.' glimlachte Mayi. 'Een zusje van een jaar. Zo dat is ook niet niks.'
Mayi keek de klas rond. 'Ik ben ook in Italië geweest. Alleen de steden pakte me. Het landschap minder behalve de zeeën. Duiken in de oceaan daar is prachtig.' glimlachte ze. 'En jij Avi, ben jij ooit op reis geweest?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:51 pm

Alfred stelde Mevr. Rhodez al voor in bikini en moest grijnzen.
Daarna wendde hij zijn lach af en keek naar Avi.
Hij raakte stilaan nieuwsgierig in de meisje naast hem.
Daarna dacht hij even terug aan belgië aan de boerendochters dat hij daar had ontmoet.
Dan aan Italië aan de Italiaanse Senorità's.
En nu in Nederland aan de mensen die hij zo pas had ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Avi

Avi


Vrouw Aantal berichten : 84
Registration date : 13-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: Alfred

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 2:54 pm

Avi knikte zachtjes. 'Ja, vroeger.' zei ze zacht en een flauw glimlachje speelde om haar lippen. 'Iedere vakantie, naar verre landen. Mijn favoriete bestemming was de Australische kust. Prachtige dieren daar. En die natuur... Maar nu gaat dat niet meer.' ze haalde haar schouders op. Avi wou geen medelijden wekken. Ze zouden het wel redden, zij en haar overgebleven gezin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 3:00 pm

Mayi knikte. 'Ja dat is moeilijk nu.' Ze zuchtte kort. Dat was voor Mayi 1 factor om nu geen kinderen te nemen. Nog even genieten van de vrijheid die ze had. Daarbij was ze toch singel en ja je had een man nodig om kinderen te krijgen. Ze grinnikte kort bij een binnen pretje.
Ze wilde nu geen kinderen anders moest ze jaren wachten voordat ze eindelijk weer op reis kon. 'Nou ik zal een paar keer bij de leiding vragen of we een excursie kunnen krijgen.' Mayi glimlachte. 'En dan pleit ik voor mooie landen. Cultuur valt namelijk ook nog onder Aardrijkskunde en dan kunnen we mooi cultuurverschillen met elkaar vergelijken. Op mondiaal niveau, regionaal en lokaal niveau.' Ze knipoogde.
'Dan mogen jullie van mij wel een land uitzoeken. Je kan niet alles uit je boek leren. Je moet ook dingen zien.' Mayi leunde achterover op haar bureau.
'Australië is prachtig. Ik mocht een keer mee met een groep Aboriginals.' zei Mayi een beetje dromerig. 'Vreselijk wat er vroeger met ze is gebeurd, maar hun gebruiken zijn nog steeds prachtig.' Snel kwam ze terug bij de realiteit.
'Maar ik zal jullie niet gaan vervelen met mijn reisverhalen.' grinnikte ze. 'Zijn er nog dingen die jullie aan mij willen vragen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alfred

Alfred


Aantal berichten : 91
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: in love

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 3:01 pm

Alfred kreeg al medelijden, hij wist wel waarom ze nu niet meer op vakantie gingen, althans hij ging ook niet meer.
Hij kreeg altijd geld van tantes en ooms om te reizen, dat vonden ze belangrijk.
Hij kuchtte even en dacht weer aan mevr. Rhodez in bikini, daarna zette hij een smoel van walging op.
Hij begon ook direct na te denken voor een goede smoes moest Mevr iets vragen.

Alfred dacht eens na over een vraag en probeerde voorzichtig.
,, Wat is het leerstofoverzicht van dit jaar?"
Alfred wou duidelijk maken met zijn niet-serieuse maar meer relaxte houding dat hij absoluut geen nerd was.
Het was enkel de eerste vraag die in hem opkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mvr. Rhodez

Mvr. Rhodez


Vrouw Aantal berichten : 17
Leeftijd : 32
Registration date : 15-04-09

Leerling Karakter
Klas:
Leeftijd: 23
Partner: -

Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitimedo apr 16, 2009 3:17 pm

'Nou nou, jong wat een smoel trek je me toch.' grinnikte Mayi toen ze het gezicht van Alfred zag vertrekken. Ze had al een soort gelijke gezicht bij hem gezien toen ze vertelde over duiken in Italië en er begon haar wat te dagen. Ze was zelf ook nog jong en op school had ze precies hetzelfde gereageerd. Daarbij begreep ze de kinderen beter dan ze zouden denken en had ze een cursus psychologie gestudeerd aan een universiteit.
Ze stond op en liep naar Alfred en zette haar handen op zijn tafeltje.
'Weet je jongen, je lerares echt in een biniki zien is vele male erger dan er ook maar over nadenken.' zei ze met een grijns voor zijn gezicht.
'Maar ik ben gevleid dat je het al probeerde.' grinnikte ze. Mayi zag er zeker niet slecht uit in een bikini. Ze was slank gebouwd en had een fijne huid, maar inderdaad leerlingen zouden gewoon schrikken van een 7 jaar oudere lerares in bikini.
Ze stond op en liep terug naar haar tafel en griste het boek weer uit haar tas. 'Eens zien. Het eerste hoofdstuk gaat over het wereldbeeld. Daarna komen de klimaten. Eigenlijk staat alles in je boek alleen zal ik een speciale planning uitdraaien voor jullie waarop staat welke opdrachten jullie wel en niet moeten maken en wat er per les van jullie verwacht wordt.' Mayi keek hem glimlachend aan. 'Zover ben ik nog niet, maar is dit het antwoord op je vraag ?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aardrijkskunde les 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aardrijkskunde les 1   Aardrijkskunde les 1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aardrijkskunde les 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Mayi Rhodez [Aardrijkskunde]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Binnen school :: Lokalen :: Aardrijkskunde-
Ga naar: