Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimewo apr 01, 2009 10:22 pm

Tim deed de deur van zijn huis open en liep naar binnen. Hij hing zijn jas op en ging naar de woonkamer. Hij ging zitten en deed de tv even aan. Toen hij niks leuks kon vinden deed hij de tv weer uit en begon te lezen in een auto-magazine.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anke

Anke


Aantal berichten : 42
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: alleen iemand die het waard is...

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 6:42 pm

Anke zat iets verderop de straat wat te dagdromen. Ze zette zich op een bankje want ze verveelde zich. De warme zon scheen helder op haar gezicht en verdween weer af en toe achter de wolken. Ze keek voor haar naar het huis. Zou er iemand thuis zijn? vroeg ze zich af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 6:57 pm

Tim kwam naar buiten om gewoon even een stukje te lopen. Hij zag Anke staan en liep naar haar toe.
"Hey, wie ben jij?" vroeg hij, terwijl hij voor haar ging staan. "Ik heb je hier nog nooit eerder gezien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Anke

Anke


Aantal berichten : 42
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: alleen iemand die het waard is...

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 7:00 pm

"ik ben Anke." Ze glimlachte. "ik ben hier nog maar net voor een paar dagen." Ze hield haar hand boven haar ogen zodat ze Tim beter kon zien. "Hoe heet jij?" Vroeg ze nieuwschierig. "En in welke school zit jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 7:05 pm

"Ik ben Tim. Ik ben hier ook nog niet zo lang." begon hij. "Ik zit op het Alfa Collége, in klas 4A, en jij? Zit jij daar ook op?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anke

Anke


Aantal berichten : 42
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: alleen iemand die het waard is...

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 7:09 pm

"he, Ik zit ook op het alfa college. En ook in klas 4A." Ze grinnikte. "raar dat we elkaar nog niet zijn tegengekomen." Ze keek even naar een vogel die vrolijk aan het fluiten was. "Woon jij daar?" Ze wees naar het huis recht voor haar waar ze Tim zag buitengaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 7:16 pm

"Ja, ik dacht dat we elkaar dan wel tegen gekomen zouden zijn. En ja daar woon ik. Dat is mijn... nouja... huis" zei Tim lachend. "Waar woon jij dan? Hier in de buurt?" voegde hij er nieuwsgierig aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anke

Anke


Aantal berichten : 42
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: alleen iemand die het waard is...

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 7:18 pm

"niet zo echt heel erg ver." Ze zuchte. "maar ik verzeker je. Daar wil je liever niet naar toe." Er verscheen weer een grote glimlach op haar gezicht. "Het spookt er. Gewoon levensgevaarlijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 167
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: micheal

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 8:33 pm

mai kwam aangeskate. ze zuchte, yoen ze haar zus zag floot ze even. het was een sein dat ze er was.
ze stapte van haar skateboard. "haai zussie" ze ze met een glimlach.
"hoe is ie??3 vroeg ze met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 8:38 pm

"Wat jij wil, joh" zei Tim. "Dan ga ik daar lekker niet naartoe."
"Woon je hier al lang in de buurt?" vroeg hij daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 167
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: micheal

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 8:43 pm

"het is hier precies gezellig." zei ze met een glimlach. ze keek naar tim.
"was jij die tim niet van dat feestje." ze groef diep in haar geheugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 8:46 pm

"Jep, dat was ik." zei Tim aardig.
"Hoezo eigenlijk?" voegde hij eraan toe en hij herinnerde zich haar ook ineens.
"Was jij niet Mai?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 167
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: micheal

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 8:50 pm

"jep, gewoon ik verveelde me wat en ik zag anke." zei ze met een glimlach.
"en trouwens anke is mijn zus." zeize en lachte vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 9:14 pm

"Ok." antwoordde Tim kort. Hij keek even rond in de straat. Er stonden veel rijtjeshuizen en een paar flats. Een stukje verderop stonden grotere, duurdere huizen, maar voorlopig moest Tim het doen met 1 verdieping van een rijtjeshuis. "Nou, beide leuke zussen." zei hij daarna tegen Mai en Anke.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 167
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: micheal

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 9:16 pm

"dankjewel" ze gaf anke een kopje en glimlachte. "leuke zussen maar een rot famillie." zei ze en glimlachet vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 9:28 pm

"Graag gedaan hoor." zei Tim vriendelijk.
"Wat is er dan mis met jullie familie? Als ze zulke leuke kinderen krijgen, kunnen ze zelf nóóit slecht zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 167
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: micheal

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 9:51 pm

"nja bijna goed we zijn alles behalve normaal." zei ze en bagon te vertellen.
"ma is gestoord en soms heel erg vrolijk en soms ook erg boos en streng. pa zit de hele dag op cafe en komt hij 's avonds dronken terug. en mag je hem nietlastigvallen anders word hij boos erg boos" zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Aantal berichten : 56
Leeftijd : 29
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: /

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimedo apr 02, 2009 10:14 pm

"Oew, dat is niet zo heel erg leuk..." zei Tim vol medelijden.
"Gelukkig heb ik wel normale ouders..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Mai

Mai


Aantal berichten : 167
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16 jaar
Partner: micheal

Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitimevr apr 03, 2009 8:27 pm

"mja je leert er mee leven." zei ze en glimlachte.
"maar het is echt veel actie." ze keek even rond en zag een paar kleine kinderen spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim   Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis (yeah right, het heeft maar 4 kamers, dat is geen huis -.- x'D) van Tim
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avi's huis
» Jesse's Huis.
» Huis van Zac & familie
» Nathan's huis
» Huis van Cristiano & Fam.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten School :: Woonwijk-
Ga naar: