Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Mary's thuis

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimeza maa 28, 2009 7:29 pm

Mary's huis
Mary's thuis Landgoedzelle006b

Mary's chichuahua's
Mary's thuis Chihuahua21

Mary pakte haar sleutels uit haar tas. Toen ze de deur opendeed kwamen haar hondjes al meteen naar haar toe. 'Heeey schatjes van me.' zei ze lachend. Ze gaf Sasha en Quinten alletwee een aai en sloot de deur. Ze gooide haar tas op de grote bank en rende naar boven. Sasha en Quinten kwamen achter haar aan. Ze haalde haar kast overhoop. Ze moest toch iets leuks vinden voor de bios? Aha! Opgelucht haalde Mary een turquoise shirt onderin de kast vandaan. Ze trok het aan en ging weer naar beneden. En nu haar gympen... Ze keek onder de bank. Nee. Daar lagen ze deze keer niet. Ze liep terug naar de gang. Daar, in de mand van haar hondjes lagen haar gympen. Ze zuchtte en wisselde van schoenen. Zo, nu was ze er wel klaar voor. Ze pakte haar tas en ging de deur weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:48 pm

________________________________________

Mary kwam aanlopen met Nathan. Ze liep achterom waar het veldje was. De basket was een beetje verroest, maar dat was ie al vanaf dat ze hier woonde. Niet zo lang dus. Ze deed haar jasje uit en gooide hem in de struiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:49 pm

Nathan smeet de bal in de ring.
"Wel als je wil knap ik het veldje hier is op"zei hij.
Hij vangde de bal weer en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:51 pm

'Dat lijkt me een goed idee. Lief dat je dat wilt.' zei Mary. Ze keek naar de bal die door de basket was gegaan en toen werd gevangen door Nathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:53 pm

"Het ziet er niet echt goed uit dus,voor basketbuddy's doe ik dat"zei hij lief.
Hij werpte de bal naar haar toe met het logo van de lakers naar zich.
Hij glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:55 pm

Mary ving de bal. Ze dribbelde naar de basket en gooide. De bal ging door de ring, en ze passte de bal weer naar Nathan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:57 pm

Nathan ving hem en werpte zonder moeite de bal in het net.
"hey maar mag ik wat vragen wie is die andere gast"zei hij .
Hij keek haar aan en wachte af wa ze zou zegge
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 5:59 pm

'Die andere gast..? Oh, je bedoelt... Ja. Dat is Jayden.' zei Mary. Ze bleef even stil staan. 'Een vriend van Kyle. Ken je Kyle? Hij vindt Alicia leuk by the way.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 6:00 pm

"Ja die ken ik wel"zei hij.
Hij gooide de bal weer naar haar.
Hij glimlachte vriendelijk.




(ben nu weg i will be back)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Aantal berichten : 151
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: nee

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 6:02 pm

Joël klopte aan.Hij hoopte dat Nathan thuis was;Hij wachtte tot er iemand opendeed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 6:03 pm

Mary tolde de bal even op haar vinger en liet hem toen op de grond stuiteren. Ze dribbelde naar de basket en gooide hem tegen het backboard. De bal rolde netjes in de basket. Ze ging op de grond zitten. Ze was opeens zo moe. Van school en zo.

(Okay, doei)
Terug naar boven Ga naar beneden
Joël

Joël


Aantal berichten : 151
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: nee

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 6:05 pm

(srry xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimema maa 30, 2009 7:42 pm

Nathan liep naar haar toe.
"Gaat het"zei hij een beetje bezorgd.
Hij keek haar aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedi maa 31, 2009 7:54 pm

'Ja hoor.' zei Mary. Ze bleef nog even zitten, maar stond toen op. 'Okay, nog even basketballen. Daarna ga ik maar thuis hangen op de bank, of in m'n slaapkamer tv kijken.' zei ze. Ze ging op de lijn van de bucket staan en keek hoe ze de volgende bal ging gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedi maa 31, 2009 8:04 pm

3oke maar deze keer speel ik in defense"zei hij.
Hij ging voor haar staan en hefte zijn hand op.
Als ze hier door brak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 02, 2009 2:47 pm

Mary deed een schijnbeweging alsof ze ging schieten, en deed toen een cross-over. Ze dribbelde naar de basket, en deed alsof ze een lay-up ging lopen. Maar vlak voor ze de twee stappen zette, dribbelde ze terug en stopte. Ze schoot richting de basket, en hij was raak. Met een brede grijns keek ze naar Nathan. 'Nu jij..' zei ze scheinheilig en ging aan de kant staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 02, 2009 3:53 pm

Nathan ving de bal .
Hij deed een paar trucjes .
Toen dribbelde hij wat.
Hij botste de bal de lucht in .
Hij stak zijn knie de lucht in en de bal knalde daarop.
Maardaar door stuite de bal de ring in.
"Geleerd van een paar big shots van de globe trotters".
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 02, 2009 4:28 pm

Mary lachte. 'Goed hoor.' zei ze. Toen liep ze naar de struiken. Ze viste haar jasje eruit en sloeg hem over haar arm. 'Nou, ik ga nu. Ik zie je nog wel, doei!' Ze liep naar de achterdeur, en deed hem open. Ze draaide zich nog één keer om, en glimlachte. Toen sloot ze de deur weer en ging naar haar kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 02, 2009 4:58 pm

Nathan knikte hij ging nog nietweg.
Hij ging even naar zijn huis een nieuwe basket halen.
Hij kwam weer aanlopen
Hij duwde de kapotte basket eraf en de nieuwe zette hij erop.
De nieuwe glansde al een spiegel die had hij nog liggen dus.
Hij schilderde het veld ook en ging daarna weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedi apr 07, 2009 6:02 pm

Mary had met een glimlach op haar lippen naar Nathan gekeken. Dat ie dat zomaar deed, met die basket. Ze zuchtte en kroop uit de vensterbank. Ze liep naar haar kast en deed de deuren open. Met haar vingers gleed ze over de rand van de planken terwijl ze zoekend verder de kast inliep. Een kartonnen doos met op de zijkant wat gekrabbeld in een lelijk handschrift viel Mary op. Ze hurkte en haalde de doos tevoorschijn. Hij was best zwaar. Ze zette hem op haar bed en deed 'm open. De geur van leder vulde haar neus, en ze pakte de basketbal eruit. Helemaal onderin zat haar oude tenue. Mary deed haar broek en shirt uit, en trok het shirtje en broekje aan. Met de bal in haar handen liep ze naar beneden. Ze griste haar dunne, witte vestje van de kapstok, trok hem aan en deed de knot in haar haar weer vast. Dribbelend ging ze naar de tuin. Er vielen wat spetters uit de lucht, maar ze lette er niet op. Langzamerhand begon het harder te regenen, en er vormden al wat plassen op de grond. Haar witte gympen deden het water opspatten toen ze middenin een plas ging staan.
Na een tijdje was Mary zeiknat. Er vielen natte slierten haar langs haar gezicht. Ze gooide de bal door de ring. Ze liet de bal even stuiteren, maar pakte hem toen weer. Ze gooide nog een keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedi apr 07, 2009 8:06 pm

Nathan liep er dribbelend voorbij.Hij zag mary staan en glimlachte.Hij liep met zijn bal naar haar toe en glimlachte."Mag ik meedoen"zei hij vriendelijk.Hij nam even een shot die de ring niet raakte.Hij botste op de bal en stuiterden even in de lucht.Niemand ging hem halen het was alsof de wereld verlaten was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 09, 2009 3:04 pm

Mary had Nathan eerst niet in de gaten. Ze pakte haar bal die door de ring was gegaan en draaide zich toen om, omdat ze zijn stem had gehoord. Ze glimlachte. 'Tuurlijk.' Haar vest kleefde aan haar armen. De regen was nog niet opgehouden. Mary veegde een natte sliert haar uit haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 09, 2009 3:10 pm

"En hoe is het met je"zei hij vriendelijk.Hij liep even naar zijn bal en pakte die op.Zijn ravens tenue kleefde door de regen aan zijn lichaam.Hij ging even door zijn haar en nam een shot."Wat vind je van het veld"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mary

Mary


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 28
Registration date : 26-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Nathan, the only one for me..

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 09, 2009 3:13 pm

'Het gaat goed. Heel goed zelfs. En met jou?' zei Mary. Ze liet de bal op haar vinger tollen en hield hem toen vast in haar armen. 'Ik vind het lief dat je dat hebt gedaan. Het is heel mooi.' zei ze en gaf hem een hug. Ze dacht even aan Alicia, en Kyle en Jayden in de disco.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitimedo apr 09, 2009 3:17 pm

"Met mij gaat het ook wel"zei hij Hij zei maar niets over zijn nek."En hoe staat het in de liefde"zei hij vriendelijk.Hij nam een alley-up .Hij ving de bal weer op.En keek haar aan hij wachte op een antwoord en dribbelde even .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mary's thuis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mary's thuis   Mary's thuis Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mary's thuis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten School :: Woonwijk-
Ga naar: