Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Zoë's huisje

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimeza maa 28, 2009 4:05 pm

Zoë had een klein,knus huisje,Die ze van de jeugddienst had gekregen,en kreeg eens in de maand geld.

Zoë's huisje Foto-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 8:55 pm

Zoé kwam aanfietsen,en ging naar binnen.

Ze plofte op de bank,en begon te janken.
''*************'' Vloekte ze,en zat met haar knieën op de bank,met haar handen voor haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 24
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: -

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 8:58 pm

ashley zat op een bankje verderop. k*t ziekenhuis. voekte ze inzichzelf. al die medicijnen die haar alleen nog maar mottiger maakte. ze moest opzoek naar oude bekende en hoopte dat ze die zou tegekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:01 pm

Max had Zoë huilend aan zien komen fietsen, en was aardig geschrokken. Hij had haar nog nooit zien huilen! Hij vloekte, en fietste snel achter haar aan. Hij was bang dat ze de deur niet voor hem zou openen, en besloot dus om dan maar binnen te sneaken via de achterdeur.

"Zo?" Max fluisterde hard door het huis in, om haar niet te laten schrikken, en gebruikte zijn koos-naampje voor haar. "Zooëe? Oi, chick, waar ben je?" Hij praatte nu hardop, en liep zacht door de keuken, naar de woonkamer, waar hij dacht een strikje boven de bank uit te zien steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:03 pm

Zoë keek om,haar make up duidelijk uit gelopen.
Fack,Dacht ze in zichzelf.
Ook nog met zo'n kop van mij erbij ook nog,hoe genânt.


''Hey...'' Zei ze,en probeerde de resten mascara weg te vegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 24
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: -

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:04 pm

ashley zag de mensen raar doen maar negeerde ze maar. rollend met haar ogen keek ze naar beneden. ze verveelde zich dood. ze miste haar oude vrienden. zou de oude club er nog zijn vroeg ze zich af. de meeste waren erg geschrokken dat zag ze aan hun berichten. ze opende haar mobiel en keek of ze geen bericht had. nee dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:08 pm

"Lieve Zoë.." Max glimlachte breed, en zijn snakebite glom in het licht van de neergaande zon. Hij ging naast haar op de bank zitten, en keek haar even vol meelij aan, en pakte voorzichtig haar hand.. "Wat is er Zoez..?" Hij glimlachte, en kuste haar zacht op haar hand.

Hij legde zijn tas neer, en ging wat dichter bij haar zitten, en keek haar vriendelijk aan met zijn strakke, ijzige ogen, die eigenlijk niks leken te zeggen, maar alleen maar om een antwoord vroegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashley

Ashley


Aantal berichten : 24
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: -

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:10 pm

ashley verveelde zich nu te hard dus liep ze weg. ze zuchte en trapte een steentje weg. ze pakete haar skateboard en reed weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:10 pm

Zoë had zo langzamerhand haar make up weer weggehaald,en nu had ze normaal make up op zoals altijd.

''Gewoon,het gevoel van...Anders zijn maakt je onzeker,en voelt alsof je word buitengesloten...'' Zuchtte ze,en streelde Max' hand. Het tintelt altijd als zij Max aanraakt,of hij haar..
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:11 pm

"Maar Zoez.. Kijk naar mij..? Ik ben toch ook totaal anders dan de andere jongens, maar mij vinden ze ook aardig..!" Hij grijnsde, en keek haar nog eens vragend aan, terwijl hij een lok uit zijn gezicht streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:12 pm

''Ja..Maar jij ben...Spontaner dan mij..'' Zuchtte ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:15 pm

"Je bent gewoon minder open, dat is waar... Maar je bent ook teruggetrokken. Behalve ik kennen maar weinig mensen je echt goed Zoez. Praat gewoon met wat mensen uit de klas.. Misschien helpt dat?" Max streelde haar wang, en streek een lok haar uit haar gezicht.

"En misschien kan ik je nu al vat wat troosten..." Max bewoog zijn gezicht dichter naar haar toe, en kuste haar innig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:16 pm

Zoë Lachtte,En zoende mee,en streelde zijn rug
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:19 pm

Zoë's handen voelden prettig aan voor Max, en hij voelde zijn handen om haar middel glijden.. "Zoez (spreek uit Zoos btw xD)" Hij zoende haar nog eens innig en diep, en duwde haar langzaam naar achteren. "Ik denk dat er een grote kans bestaat dat ik verliefd op je ben.." Hij bloosde lichtjes, en zoende Zoë in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:21 pm

''Dat dacht ik ook,ik op jou dan ^^'' Zei ze,en woelde door Max' haren,En fluisterde; ''ik hou van je''
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:24 pm

"Ik hou van jou.. En ik wil je. Ook al zoenen we nu pas en zo.. Ik wil je.." Max fluisterde zachtjes in Zoë haar oor, en sabbelde even op haar oorlel. Zijn handen gleden langzaam naar Zoë's borst, en hij voelde haar warme ademhaling in zijn nek, en haar hartslag op zijn hand, terwijl ze steeds dieper naar achteren vielen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:25 pm

Zoë genoot,en kreunde even,en streelde Max sneller. Ze liet zich op het bed vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:29 pm

Max hoorde Zoë's geluidjes, en genoot van haar strelen.. Hij liet zich voorzichtig op haar vallen, en bevoelde haar buik, die ontbloot was tijdens de val.. Zijn vingers pakten de rand van haar trui beet, en trokken deze langzaam omhoog. Hij kuste haar teder in haar nek, en keek haar voorzichtig aan. "Ik wil je.. Maar wil je mij ook..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:30 pm

''Wat denk je zelf'' Zei ze,en grinnikte,en streelde Max' armen
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:38 pm

"Ik beschouw dat als een ja.." Met deze woorden trok Max haar trui uit, en zijn handen grepen haar voorzichtig beet bij haar dijen. Hij zoende haar zacht op haar borst, en zijn handen gleden onder haar hempje, en kneden haar borsten teder.

Hij voelde Zoë genieten en voelde zijn eigen hart steeds harder kloppen.. Hij vond haar echt zó geweldig lief..
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:40 pm

Zoë genoot,En streelde max.
Ze had het gevoel éindelijk van iemand te houden.
Heel stiekem en sneaky deed ze max' broek los ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:42 pm

Max trok zijn riem los, en grijnsde naar Zoë.. Hij knoopte haar riem los, en opende vingervlug haar gulp, en de achterkant van haar BH. "Ik hou van je Zoez.. Echt heel erg veel.." Hij kuste Zoë in haar nek, en lager, op haar borst en borsten. Hij streelde ze zacht, en zijn vingers gleden naar haar broek, die hij langzaam uit begon te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:44 pm

Zoë lachte,en zoende max.
Ze kreunde zachtjes,en streelde Max langs zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max

Max


Aantal berichten : 36
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner:

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:48 pm

Max kreunde zacht met haar mee, en trok langzaam de broek van Zoë uit. Hij voelde haar lichaam trillen onder zijn handen, en begon haar te strelen onder haar onderbroek, en trok de dekens van het bed over hun middel heen.. Hij zoende haar zacht op haar buik, en voelde haar handen steeds lager over zijn buik glijden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 35
Registration date : 24-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15
Partner: In love...

Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitimewo apr 01, 2009 9:50 pm

(Nouja,je weet wel hoe dat ging,dat ''handen onder zijn buik'' ^^)

Zoë deed dat ene jeweetwel onder zijn buik .
Zoë grijnsde,En zoende max tegelijkertijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zoë's huisje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoë's huisje   Zoë's huisje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoë's huisje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten School :: Woonwijk-
Ga naar: