Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Buiten klasgenoten opzoeken.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ryuu

Ryuu


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: Nope

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 5:02 pm

Ryuu had het buiten terrein gevonden en liep over het plein. Hij zag een bankje onder een boom staan en ging er zitten. "Eens kijken of ik mensen van mijn klas zo eruit zou kunnen pikken." Ryuu keek rond. "Die zijn het zekers niet. Dat zijn echte brug piepers. En die zijn volgens mij ouder. Mijn klas staat vast ergens met zijn allen bij elkaar. Dat was in Amerika ook zo..." Ryuu genoot van de zon de scheen aan de hemel. Gelukkig voor hem was het lente, anders zou hij meteen een groot nadeel van Nederland ontmoeten, de regen. Het was niet warm, maar wel lekker. "Ze zijn niet echt spraakzaam hier. Er is nog geen hond geweest die vroeg of ik nieuw was. Wat een sociaal landje zeg....." mompelde Ryuu een beetje. Hij zag een kauw landen, die het had gemunt op een stuk brood dat op de grond was gevallen. Al gauw volgenden er meer. "Vogels zijn echt zo leuk hè. Ik zal als ik thuis kom maar eens vragen of ik misschien huisdieren mag." Ryuu praatte nogal al tegen zichzelf. Had hij altijd als hij alleen was. Of tegen de dieren, als hij weer eens in een Zoo was of alleen in het park zat. Dat was gewoon een trekje van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caitlyn

Caitlyn


Aantal berichten : 8
Registration date : 28-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 5:13 pm

Rustig liep Caitlyn over het schoolplein. Het was weer een mooie dag, de hemel kleurde fel blauw en er stond geen wolkje aan de lucht. Ze keek even naar een paar volgeltjes die in de boom zaten tot haar oog op Ryuu viel. Wie zou dat zijn? Dacht ze. Ze besloot er op af te lopen. 'Heeey' zei ze tegen hem met een vriendelijke glimlach lag. 'Ben je nieuw hier?' vroeg ze erna. Ze wachtte op een antwoord en ondetussen keek ze naar de vogels die wat stukjes brood aten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu

Ryuu


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: Nope

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 5:19 pm

"Jup, een nieuweling. En jij? Zit jij al langer hier? Ik ben namelijk op zoek naar m'n nieuwe klas. Zodat ik met hen mee kan lopen naar de les enzo..." Ryuu glimlachte even. Hij voelde zich een beetje dom, dat hij nu als het ware even afhankelijk was van zijn klas. "Mnr. Smith zei dat ik de klas vast en zeker hier zou vinden, maar dat valt dan weer tegen. In welke klas zit jij? Mijne is 4A." vertelde Ryuu, terwijl hij tijdens het praten door af en toe keek naar de Kauwen die zaten te kauwen op het gevallen broodje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caitlyn

Caitlyn


Aantal berichten : 8
Registration date : 28-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 5:21 pm

'Gezellig' zei ze met een glimlach 'Ik zit hier ook nog niet zo lang maar ik ken het hier wel al een beetje dus je kan wel met mij mee lopen' ook zij keek weer even naar de kauwen en dan weer naar Ryuu 'Ik zit ook in 4A' knikte ze 'Trouwens hoe heet je?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu

Ryuu


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: Nope

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 5:31 pm

"Heey, mijn eerste klasgenoot dat ik spreek. Ik heet Ryuu, Ryuu Spring. En jij bent?" Ineens klonk er een gekras vanachter het meisje. De Kauwen vlogen weg omdat ze werden verjaagd door wat brugklassers. "Heey! Laat dat." riep Ryuu en hij liep naar de jongens toe. Zij bleven stoer staan en keken elkaar aan en begonnen te lachen. "En wie ben jij dan? Een vogelbeschermer?" zei een van de 3 brugklassers en de andere twee moesten lachen. "Als je denkt dat je grappig bent, moet je maar gauw terug gaan naar de kleuterklas, Dwerg." zei Ryuu. "Een beetje respect voor de natuur ja, anders spreken wij elkaar na schooltijd wel." De jongens stopten meteen met lachen en liepen weg. Ryuu liep weer terug naar het meisje. "Sorry, ik werd even afgeleid. Wat was je naam nou?" vroeg Ryuu weer, terwijl hij zag dat de Kauwen weer terug kwamen en snel begonnen te eten van het broodje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Caitlyn

Caitlyn


Aantal berichten : 8
Registration date : 28-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 5:35 pm

'Is niet erg, Ik ben Caitlyn leuk je te ontmoeten' ze keek dan de brugklassers nog even na die toch nog door gingen met andere vogels weg jagen. 'Die zijn gemeen zeg' zei ze terwijl ze een beetje boos keek. 'Ik bedoel ik jaag hen toch ook niet weg'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryuu

Ryuu


Man Aantal berichten : 13
Registration date : 30-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: Nope

Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitimedi maa 31, 2009 10:46 pm

"Ach, ze leren blijkbaar niks op school, dus moet ik ze na schooltijd maar even spreken." Ryuu voelde veel voor de natuur en haar inwoners en liet ze dan ook niet zomaar door een stel brugklassers opjagen. Hij vond de mens soms een vorm van pure slechtheid, dat de aarde aan het vernietigen was. "Maar goed Caitlyn, leuk je ontmoet te hebben. En we spreken elkaar vast nog wel een keer. Maar nu moet ik gaan. Ik bedenk me ineens wat, iets dat ik ben vergeten." Ryuu pakte zijn tas die nog bij het bankje lag en ging weer het school gebouw binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Buiten klasgenoten opzoeken. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Buiten klasgenoten opzoeken.   Buiten klasgenoten opzoeken. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Buiten klasgenoten opzoeken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Buiten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Binnen school :: Buitenterrein-
Ga naar: