Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1

Ga naar beneden 
+7
Vanessa
Zac
Audrey
Nikki
Nathan
Oliver
Mnr. Barnes
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Mnr. Barnes
Schoolhoofd
Schoolhoofd
Mnr. Barnes


Man Aantal berichten : 94
Registration date : 14-08-08

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 32
Partner: single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:41 pm

C.J kwam de klas binnen. Hij liep snel naar de muur met wat posters onder zijn arm. Hij analyseerde de muur en begon snel te plakken. Hellemaal links hing hij een grote wereldkaart op. Voor het geval leerlingen de ligging niet wisten.Hij had er wat moeite mee maar al snel hing de poster te stralen. "Mooi!"Mompelde hij inzichzelf. Hij bekeek het even van een afstand en was al snel tevreden. Daarnaast hing hij een poster met een Rockband. Ja, rock was wel zijn stijl! Nu hopen dat hij de leerlingen het waarderen. Daarna liep C.J naar de deur. Hij hing buiten op de deur een welkom's bordje. Daarna liep hij naar het bureau. Het lokaal zag er al een stuk beter uit!
Mischien hadden de leerlingen nog wel versiersels. Alleen hopen dat het een aardige en leuke klas was. Maar dat zal wel niet, tenslotte soms had je van die rotklassen. En ja dat hoorde erbij! Hij liep een aantal keer door het lokaal. Om eventjes nog de lestof inteweken. Op een eerste dag na de vakantie deed hij dat altijd! Na een tijd ging hij relaxt op zijn stoel zitten. Hij vergat iets! De vlag van Nederland. Snel haaste hij zich naar de kale muur, op een kast na, achterin het lokaal waar hij een Nederlandse vlag op hing. Zo perfect! Dacht C.J die zeer snel tevreden was. Hij keek even op de klok die boven het bord hing. Nog een paar minuuten. Mooi zo, dan kon hij even het nieuwe leerboek doorbladeren. Alweer... Achja dat kon nooit geen kwaad!

Na een aantal keer het boek doorgebladerd te hebben keek C.J nog eens op de klok. Ja hoor. Ieder moment kon het eerste kopje het mooie geschiendenis lokaal betreden. Hij zag de deur opengaan. Deze deur bevond zich links van het bureau. Dus als C.J zijn stoel draaide zag hij deur staan. Dit deed hij ook. Hij wenkte de binnenkomende leerlingen hun plaats, niet dat hij dat bepaalde maar dat ze ergens konden gaan zitten. Hij stond op. C.J wachte tot iedereen, of tenminste het grote gedeelte zonder laatkomers, binnen was gekomen en zou dan beginnen met zijn les...


Laatst aangepast door Mnr. Barnes op vr maa 27, 2009 10:45 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 349
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nikki!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:44 pm

Oliver kwam het lokaal binnenlopen.Hij knikte naar Meneer Barnes en ging zitten.Hij nam zijn boeken geschiedenis uit zijn tas plus een pen.Hij legde ze zorgvuldig op tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:45 pm

Nathan kwam binnen.
"Dag meneer"zei hij.
Hij liep naar de achterste bank.Hij leek wel op een relschopper.
Hij ging zitten en keek het lokaal rond.De nederlandse vlag nou leuk zeg dacht hij.
Hij staarde voor zichuit en wachte op de rest al snel begon hij zijn mangaventje weer te tekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 412
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Oli!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:46 pm

Nikki huppelde wat naar binnen
"hoi meneer Barnes!"
ze grinnikte eventjes en ging bij Oli zitten
ze hoopte ook dat Nathan kwam
die mocht naast haar zitten ^^
ze pakte haar boeken
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:47 pm

Nathan liep dan maar nar nikkie met zijn tekeningen en ging naast haar zitten.
Hij keek meneer aan en lachte even.
"wel hoe is het met je"zei hij dan tegen nikki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 349
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nikki!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:48 pm

Oli keek naar Mnr.Barnes.Hij leek erg braaf.Hij keek daarna wat rond in het lokaal.Hij zag de nederlandse vlag hangen "nou leuk"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 412
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Oli!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:50 pm

Nikki glimlachte
"goed hoor"
ze vond het leuk zo tussen hun xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 349
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nikki!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:52 pm

Oli bleef rondkijken.Hij zuchtte en pende een mannetje op zijn kladblok.Daarna tekende hij een galg waar het mannetje aan vasthing met een koord.Hij tekende verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 412
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Oli!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:53 pm

Nikki keek naar de tekening
"mooi ^^"
ze grinnikte
ze keek hem aan en keek dan naar Nathan
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:53 pm

"oke dan"zei hij.
Hij tekende voort aan zijn mannetjes.
Hij keek naar meneer weer zon stille dacht hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Barnes
Schoolhoofd
Schoolhoofd
Mnr. Barnes


Man Aantal berichten : 94
Registration date : 14-08-08

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 32
Partner: single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:57 pm

"Ah, ik zie dat er al wat leerlingen zijn. Ik wacht nog even met voorstellen tot de meeste hier zijn. kan me tenminste niet voorstellen dat jullie alles zijn!"Zei hij met een vriendelijk stem en een glimlach."En hoe is jullie eerste dag op school tot nu toe? Net zo saai als ik denk dat het was?"Zei hij met een glimlach en een zelfde vriendelijke stem. Tenslotte dat het saai was zouden ze toch zeggen. Zelfs al was het leuk. Dus dan maar beter daar op in spelen dacht C.J. Hij keek naar deur of er nog iemand kwam... Ze waren toch nog optijd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 412
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Oli!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:58 pm

Nikki grinnikte
"nogal saai xD Behalve euhm...."
ze keek even naar de beide jongens naast haar
de jongens die haar leukv onden
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 349
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nikki!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 10:59 pm

Oli keek naar Menr Barnes "kon beter".Hij zuchtte."het is nou niet bepaald een superdag..."Hij stopte zijn blok weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:00 pm

"Nou best wel chill ik heb deze twee leren kennen en de rest"zei hij.
Hij was wel altijd de op pepper van de klas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Audrey

Audrey


Aantal berichten : 85
Registration date : 14-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: Jayro

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:01 pm

'Heey Gastjes' zei Audrey die de klas in kwam lopen.
Ze knikte even vriendelik naar de leraar en ging ergens achterin de klas te zitten.
Ze keek even naar Nathan, Oliver en Nikki en pakte dan haar boeken uit haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 349
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nikki!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:03 pm

Oli legde zijn hoofd op de bank.Zijn warrige bruine haar lag nu nog meer in de war.Hij zuchtte en hij moes niezen maar hield zich in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan

Nathan


Man Aantal berichten : 462
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 16
Partner: i found here en we love each other

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:04 pm

"Heey "zei hij tegen haar.
Hij staarde naar zijn blad en tekende voort.
Er stonden twee gezichten op in manga een dat heel gelukkig was en een ander die heel sip was.
Hij tekende voort en sloot zich af van de klas alleen als ze wat tegen hem zeiden antwoorde hij wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nikki

Nikki


Aantal berichten : 412
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 15 Jaar
Partner: Oli!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:05 pm

Nikki zuchtte
ze zat net naast twee vuren ofzo
ze slikte
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver

Oliver


Aantal berichten : 349
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Nikki!!!

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimevr maa 27, 2009 11:05 pm

Uiteindelijk kwam er dan toch een luide nies "AAAATTTSJJJIEEE!!!!".Oli legde zijn hoofd weer op de bank.Hij zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac

Zac


Man Aantal berichten : 111
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimeza maa 28, 2009 3:21 pm

Zac kwam veel te laat binnen. Hij had geen zin in les.
Dat was niet de eerste keer, hij ging weer op z'n plek, achterin zitten.
Hij keek naar de leraar, hij kende hem nog wel.
Het was niet zijn lievelingsleraar, dat kwam ook door het vak geschiedenis dat niks aan was.
Hij pakte zijn boeken en een pen. Hij had geen zin om iets te doen maar liet dat niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Barnes
Schoolhoofd
Schoolhoofd
Mnr. Barnes


Man Aantal berichten : 94
Registration date : 14-08-08

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 32
Partner: single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimeza maa 28, 2009 3:38 pm

"Ik zal me maar voorstellen."Zei C.J..
"Ik ben meneer Barnes."Zei hij daarna terwijl hij een krijtje pakte en het groot op het bord schreef."Mijn vrienden noemen me C.J. maar dat geld dus niet voor jullie. Ik ben natuurlijk goed met de dames, ik schat mezelf als een redelijk aardig leraar in. Maar ik geef geschiendenis dus ik ben ook een goede dictator als jullie dat nodig hebben. Dus ben aardig voor mij en ik voor jullie."Zei C.J met een kort verhaaltje over zichzelf waarvan natuurlijk het één en ander niet klopte en ook meer met een beetje een lichte humor over werd verteld. Maargoed hij vervolgde het met."Nog vragen over mij of het vak?"Vroeg hij aardig aan de klas.

Hij keek daarna even naar Zac."Te laat komen in de eerste les, nog geen consequenties. Maar vaker te laat komen dan wel!"Zei hij een beetje streng maar duidelijk meenend...
Hij bekeek de leerlingen, de één zag er aardig en stil uit. Terwijl de ander mischien dacht herrie te kunnen schoppen. Achja, dan zou die het wel moeilijk bij hem krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac

Zac


Man Aantal berichten : 111
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimeza maa 28, 2009 3:46 pm

''Ok gozer'' zei hij droog en ging zitten.
''Ik heb nog wel een vraag: Kunt u mij tips geven over dames?''
''Moet je ze als oud vuil behandelen of als slaven?''
''Ik zit nog steeds te denken hoe minderwaardig ze nu eigenlijk zijn.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Mnr. Barnes
Schoolhoofd
Schoolhoofd
Mnr. Barnes


Man Aantal berichten : 94
Registration date : 14-08-08

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 32
Partner: single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimeza maa 28, 2009 7:46 pm

"Uhm... Volgensmij kun jij het beste leren bukken voordat je een bitchslap krijgt."Zei Mnr Barnes met een lach.
"Ze kunnen hard slaan! Je kunt beter doen alsof je geintreseerd bent."Zei C.J met een grijns. "Oké, begin maar met de eerste paragraaf tot hoever je komt, je mag wat kletsen! Maar ik wil niet doof worden. Volgende les krijgen jullie huiswerk, onderandere deze paragraaf, dus je kunt beter iets afhebben. Ook ga ik dan uitleg geven. Je kunt ook altijd vragen stellen!"Zei C.J die de eerste les niet té saai wilde maken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Vanessa

Vanessa


Aantal berichten : 14
Registration date : 27-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17
Partner: -

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimeza maa 28, 2009 7:49 pm

'Luister maar goed naar de leraar Zac, hij heeft namelijk gelijk' zei Vanessa die nog langs liep en hem bitchy aan keek waarna ze naar een tafel lie en ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zac

Zac


Man Aantal berichten : 111
Registration date : 18-03-09

Leerling Karakter
Klas: 4A
Leeftijd: 17 jaar
Partner: Single

Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitimeza maa 28, 2009 7:54 pm

Zac keek naar Vanessa. ''Meneer, er zit afval naast me!''
''Mag ik dit even opruimen?'' zei hij vriendelijk en met een valse grijns.
''Maar, hoeveel vriendinnen heeft u meneer?''
''Een stuk of duizend? En hoeveel kinderen heeft u daarmee? Een stuk of een miljoen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1   Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geschiedenis, Les 1, Hoofdstuk 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geschiedenis, Les 2, Hoofdstuk 1
» Engels,Hoofdstuk 1 les 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Binnen school :: Lokalen :: Geschiedenis-
Ga naar: